tirsdag 14. september 2010

Case 1

I denne casen skal vi tenke ut en prosjektide, tegne og designe en hovedkarakter i Flash og lage tre skisser som illustrerer hvordanvi tenker.

Jeg har tenkt å lage et spill. Handlingen foregår i Galigatorland (Galigator er en slags alligator med veldig lang snute). Prinsessen er blitt kidnappet og hovedkarakteren skal redde henne fra den grusomme skurken. Hovedkarakteren skal være en Galigator, men vet ikke hva den skal hete enda. Har laget en tegning av ham i Flash, hadde litt problemer med å fargelegge ham, fikk ikke til å bruke malingsspannet, så farget ham med blyanten. Her er bildet av helten:






                                        


Galigatoren er egentlig en figur jeg laget for flere år siden, men siden jeg liker den så godt tenkte jeg det kunne være gøy å prøve å lage et spill med den, mulig den er litt lang men gjør et forsøk allikevel.

Har også tegnet noen skisser med forslag til bakgrunn og en marshmallowplante som vokser på skyer, som jeg tenkte kunne dette ned på Galigatoren og skade den.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar