tirsdag 28. september 2010

Case 3

I denne casen skulle vi lage tre scener med omgivelser og animasjon som skulle vises i frekvens.

Jeg lagde først en scene med sumpomgivelser, denne var den vanskeligste og lage, fordi det var den første og jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre. Dette er også den eneste scenen hvor figuren min går og hopper.

I den andre scenen går figuren min gjennom et sandlandskap med noen røde og oransje planter. Her syntes jeg det var vankselig og få galigatoren til å hoppe på de rette stedene og har derfor bare latt han gå hele veien.

Siste scene har galigatoren kommet til et fjellandskap og det er mye stein og grått her. På slutten av denne scenen har jeg tenkt at helten skal møte bossen, den onde ett eller annet, og befri prinsessen. Har ikke satt inn galigatoren i det hele tatt her enda.

Syntes det var morsomt og finne på bakgrunner. Hadde derimot litt problemer med å finne ut hvor fort de forskjellige lagene skal bevege seg og som nevnt tidligere litt problemer med å få galigatoren til å gjøre de rette tingene på de rette stedene. Satser på å lære mer ettehvert og få rettet opp på det litt senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar